VanityStyle motywuje ludzi do dbania o energię życiową, inspirując i zachęcając do aktywnego stylu życia, jakościowego spędzania czasu wolnego oraz budowania zdrowych nawyków. Realizujemy nasze założenia poprzez oferowanie produktów sportowych dla pracowników różnych firm i organizacji oraz ich rodzin i bliskich, a także poprzez ułatwienie dostępu do obiektów kulturalno-rozrywkowych w całej Polsce.
Ważnym elementem naszej filozofii działania jest edukacja prozdrowotna, którą kierujemy zarówno do użytkowników naszych produktów, jak również do dzieci, gdyż uważamy, że należy wspierać kształtowanie świadomości i dobrych praktyk.
W VanityStyle bardzo dużą wagę przykładamy do etyki biznesowej oraz wartości, które wynikają z naszej kultury organizacyjnej. Transparentność, współpraca, świadomość, sukces i entuzjazm to podstawy funkcjonowania firmy w kontakcie z naszymi pracownikami, klientami oraz partnerami.
Zasady, kodeksy i polityki, którymi kierujemy się w codziennym działaniu pomagają nam prowadzić odpowiedzialny i zrównoważony biznes. Ty również możesz się z nimi zapoznać:
To zbiór wytycznych przedstawiający zasady i normy postępowania, w oparciu o wartości, które są podstawą do zbudowania odpowiedzialnego i uczciwego biznesu. Stanowi on punkt odniesienia do oceny postępowania wszystkich osób pracujących i współpracujących z VanityStyle bez względu na zajmowane stanowisko, występujący charakter czy staż współpracy. Przedstawione w nim normy powinny być respektowane i przenoszone w każdą dziedzinę działalności i relacji biznesowych.
Określa podstawowe zasady nietolerowania zjawiska korupcji oraz przeciwdziałania sytuacjom mogącym sprzyjać jej powstawaniu. Jej celem jest: zwiększenie wśród pracowników VanityStyle świadomości problemu korupcji, w tym problemu konfliktu interesów, skuteczne zapobieganie nadużyciom korupcyjnym, wdrażanie efektywnych mechanizmów walki z nadużyciami korupcyjnymi oraz minimalizowanie skutków nadużyć.
Stanowi uzupełnienie zasad zawartych w Kodeksie Etyki przyjętym przez VanityStyle, określa zakres stosowania, odpowiedzialności pracowników, przełożonych, compliance officera, zarządu oraz definicje, zasady postępowania i drogi zgłaszania nieprawidłowości..
Jego celem jest zapobieganie i przeciwdziałanie zjawiskom mobbingu i dyskryminacji , wszczególności ze względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną.
Jej celem jest stworzenie możliwości poufnego sposobu przekazania informacji o podejrzeniach naruszenia obowiązujących przepisów prawa lub regulacji wewnętrznych, w tym również standardów etycznych obowiązujących w VanityStyle.
Jedną z naszych wartości stanowi świadomość, którą rozumiemy m.in. jako budowanie społecznie odpowiedzialnego biznesu oraz rozwijanie świadomości ekologicznej. Chcemy żyć w zgodzie z naturą i dbać o środowisko, dlatego w naszym biurze wprowadziliśmy szereg rozwiązań wspierających edukację proekologiczną i propagowanie ekologicznego stylu życia. Dużą rolę przykładamy także do tego, aby racjonalnie gospodarować zasobami i ograniczać w ten sposób negatywny wpływ na środowisko.
Określa zasady dotyczące przetwarzania i zabezpieczenia danych osobowych w VanityStyle, zgodnie z wymaganiami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych – zwane RODO).
To zbiór zasad, którymi kieruje się firma w swej komunikacji oraz promując swoje usługi i produkty. Jego celem jest m.in. wyznaczenie standardów i najlepszych praktyk, ochrona konsumenta przed nieetycznymi działaniami, edukacja i promocja postaw etycznych, świadomych i odpowiedzialnych społecznie.